SDS s.r.o. - pletacie priadze  nákup aj bez registrácie  pletacie priadze, pletacie ihlice
a ďalšie pomôcky pre pletenie, háčkovanie a vyšívanie 

Odporúčame náš partnerský obchod s hračkami, dekoráciami a ďalším tovarom pre deti a teenagerov:

www.krajina-deti.sk

Novinkou nášho sortimentu pre tento rok sú kočíky pre bábiky a ďalšie hračky od nemeckého výrobcu firmy KNORR. Ponúkame širokú škálu modelov i farebných kombinácií kočíkov pre bábiky, ktoré sa vyznačujú vysokou kvalitou i moderným dizajnom nie nepodobným skutočným detským kočíkom. V ponuke nájdete nielen klasické hlboké kočíky, ale aj obľúbené trojkolky, golfky a autosedačky. Bábikám samozrejme môžete dopriať aj obľúbené trojkombinácie podobné trojkombinacím určeným pre deti.

Kočárek pro panenky TWINGO Rockabella

 

ďalej ponúkame najširší sortiment detskej batožiny, kufrov a doplňkov od výrobcu Joummabags

 

 

 

Kvalitné OBLIEČKY

povlečení Playboypovlečení Spongebob

povlečení Ed. Hardypovlečení Taxi

povlečení Krtečekpovlečení Kitty

Viac ako 1000 vzorov obliečok

DISNEY ,  MARVEL, Matějovský

PLAYBOY, ED Hardy, fototlače

i klasické vzory obliečky.




Obchodné podmienky » Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

  1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho z odpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).
  2. „Predávajúci“ je obchodná spoločnosť S D S, s.r.o., so sídlom Dr. Sokola 828 28912 Sadská,Česká republika IČO 48948781, zapísaná v obchodnom registri vedenom na Mestskom súde Praha, oddiel C, vložka 28195
  3. „Kupujúci“ je:
    1. spotrebiteľ (osoba, ktorá nakupuje tovar pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti) a
    2. fyzická a/alebo právnická osoba – podnikateľ, ktorý s predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe tovaru.
  4. Fyzické a právnické osoby – podnikatelia berú na vedomie, že podmienky záruky (najmä záručná doba) môžu byť odlišné od podmienok záruky pre spotrebiteľov a vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim – podnikateľom sú upravené Obchodným zákonníkom.

2. Záručné podmienky

  1. Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je Tovar Kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevzať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.
  2. V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.
  3. Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

    V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom,  zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá; odporúčame tovar poistiť.

  4. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených Zákonom. Odstúpenie je voči Predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie Kupujúceho o odstúpení od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli. Pre odstúpenie od zmluvy môžete využiť siete miest Zásielkovňa. Postupujte rovnako ako u reklamovaného tovaru. V tomto prípade Vám od vracenej kupnej ceny bude odrátaná čiastka 3,50 € za dopravu tovaru od Vás k nám. Klikněte na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vráteným tovarom. Vnútri zásielky prosím nezabudnite priložit tento formulár pre odstúpenie od zmluvy. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásilkovne. Dopravu v tomto prípadě platí príjemca a Vám bude neskoršie odrátaná z vracenej čiastky. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu (https://www.zasielkovna.sk/pobocky). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN a BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

3. Vybavenie reklamácie

  1. Reklamácia sa uplatňuje poštou na kontaktnej adrese v Kútoch. alebo prostrednictvom siete Zásielkovňa. Klikněte na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vraceným tovarom. Vnútri zásielky prosím nezabudnite priložit reklamačný formulár. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásilkovne. Dopravu v tomto prípadě platí príjemca. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu (https://www.zasielkovna.sk/pobocky). Spolu s reklamovaným tovarom odporúčame zaslať vyplnený reklamačný formulár.
  2. Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
  3. V situácii, keď je Tovar potrebné zaslať Predávajúcemu koná Kupujúci tak, aby bol Tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý Tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu krehkého Tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.
  4. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom,  zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa.
  5. Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.
  6. Predávajúci po riadnom vybavení reklamácie vyzve bude po vzájomnej dohode tovar spolu s reklamačným protokolom doručený Kupujúcemu formou doporučenej zásielky.
  7. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornej manipulácii s Tovarom, t.j. najmä pri:
    • porušení ochranných pečatí a nálepok, ak na výrobku nejaké sú
    • použivanie Tovaru v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru

4. Záverečné ustanovenia

  1. V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu.
  2. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1. 3. 2014. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.

 

OGNkMTJjN